REKLAMACIJE
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju potrebno je da oštećenje prijavite u roku od 24h, u suprotnom, Vaša reklamacija će biti odbijena.
PRIJAVA REKLAMACIJE
Porebno je odmah poslati mail na office@guma-promet.rs sa:
- Brojem primljene račun-otpremnice
- Imenom i prezimenom
- Kontakt telefonom
- Razlogom odbijanja pošiljke
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba oštećena, nesaobrazna naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail na office@guma-promet.rs sa:
- Brojem primljene račun-otpremnice
- Imenom i prezimenom
- Kontakt telefonom
- Razlogom reklamacije ili zamene proizvoda
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili telefonskim putem, odgovorćemo vam na izjavljenu reklamaciju tj. zamenu i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 30 dana od trenutka prijave iste.
Prilikom rešenja reklamacije, ukoliko je odobrena, imate mogućnost:
- Zamene za isti proizvod
- Zamene za drugi proizvod
- Povrat novca
Pravo na reklamaciju imate od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 62/20144)
Troškovi isporuke
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste i sa uslovima reklamacije.
BITNO: Zamena/reklamacija za kupovinu realizovanu u nekom od Guma Promet Lazendić d.o.o. maloprodajnih objekata može se izvršiti isključivo u objektu u kom je artikal kupljen gde je potrebno poneti artikal koji se reklamira/menja zajedno sa fiskalnim računom kao dokazom o kupovini artikla koji se menja/reklamira.